.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استراتژی جبهه ایستادگی در انتخابات

جبهه ایستادگی ایران اسلامی از کاندیدهای که رسما برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم اعلام آمادگی می‌کنند، برای شرکت در جلسات شورای مرکزی این تشکل و تشریح برنامه‌هایشان دعوت می‌کند.

به گزارش شمال نیوز حجت‌الاسلام حبیبی دبیرکل جبهه ایستادگی ایران اسلامی با اعلام این خبر به ایسنا، افزود: استراتژی جبهه ایستادگی در مورد انتخابات ریاست جمهوری روشنگری قبل از تعیین مصداق است.

وی تصریح کرد: در جبهه ایستادگی قبل از ورود به بحث مصدایق، به تبیین جایگاه ریاست جمهوری و نقش آن در تبیین و عمل به برنامه‌ها و ویژگی‌های شخصیتی رییس جمهور خواهیم پرداخت.

حبیبی تاکید کرد: پس از ورود به بحث مصدایق و اعلام رسمی کاندیدها برای حضور در انتخابات پیشه‌رو به طور قطع جبهه ایستادگی ایران اسلامی از یک نفر حمایت خواهد کرد.

دبیرکل جبهه ایستادگی ایران اسلامی خاطر نشان کرد: با توجه به مطرح بودن افرادی از جمله آقایان پورمحمدی، متکی، قالیباف، رضایی و لاریجانی برای انتخابات ریاست جمهوری، پس از اعلام رسمی کاندیداتوری این افراد از آنها برای حضور در جلسات شورای مرکزی جبهه ایستادگی و ارائه‌ی برنامه‌ها و طرح‌هایشان دعوت خواهیم کرد.

وی با اشاره به برگزاری جلسه هفته گذشته شورای مرکزی جبهه ایستادگی گفت: در جلسه اخیر تصمیم گرفته شد تا از کاندیداهای مطرح دعوت کنیم و پس از آشنایی با برنامه‌های هر کدام و تطبیق برنامه‌هایشان با مواضع جبهه، در نهایت از یک نفر حمایت کنیم.

حبیبی با اشاره به این‌که آقای محسن رضایی هنوز رسما برای حضور در انتخابات اعلام آمادگی نکرده است،گفت: جبهه ایستادگی به عنوان یک تشکل سیاسی حتما در انتخابات حضور خواهد داشت و از یک کاندید حمایت می‌کند پس منتظر اعلام رسمی کاندیدهای مختلف هستیم تا با بررسی مواضع و برنامه‌هایشان تصمیم‌گیری کنیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.143 seconds.